Ronja Carlsson

WoW

Publicerad 2014-03-21 15:20:33 i Övrigt,

Hej! Slutade skolan 11.20 idag. Då tog jag bussen hem till berga och sen gick jag till pappas jobb och städade där för att få lite pengar haha... När jag kom hem så cyklade jag till min syster och åt muffins, drack kaffe och busade lite med hennes yngsta son, på typ mellan 4-6 månader (eller något..?) och nu kom jag nyss hem..
Sitter och lyssnar på Björn Rosenström. Ska spela lite WoW också, i väntan på att älsklingen ska komma hit hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ronja "poppie" Carlsson

och jag är 15 år. Jag föddes den 20 januari 1999 i Uppsala, men nu bor jag i Småland.. Jag har ett förhållande med världens bästa pojkvän sedan 1 januari 2013. Min vardag gå åt till att gå i skolan, syssla med musik, fotografera, pyssla och självklart umgår med pojkvännen och kompisar. För övrigt så är jag en snäll och galen preson som är sig själv och ingen kan ändra på det!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela