Ronja Carlsson

Stallplats sökes!

Publicerad 2014-03-20 21:45:49 i Böcker,

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och läsa vidare i en bok som heter "Stallplats sökes!".
Författaren är Lucy Daniels, och jag tycker hennes böcker är ganska bra faktiskt..
Ja, jag gillar att läsa! Det kan man inte tro när man ser mig va? Haha!
 
Stallplats sökes (kartonnage)
 
"Det är sommarlov och Josie ser fram emot härliga dagar tillsammans med älsklingshästenCharity. Men så får familjen ett tråkigt besked hagen där Charity går ska grävas upp och då har hon ingenstans att vara. Tänk om hon måste flytta till ett stall långt bort? Drömmen om enperfekt sommar ser ut att gå upp i rök.
Grannarna då? Kanske kan Charity få vara i deras stora trädgård? Josie är övertygad om att det skulle fungera, men problemet är att deras lilla dotter Ellie är rädd för hästar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ronja "poppie" Carlsson

och jag är 15 år. Jag föddes den 20 januari 1999 i Uppsala, men nu bor jag i Småland.. Jag har ett förhållande med världens bästa pojkvän sedan 1 januari 2013. Min vardag gå åt till att gå i skolan, syssla med musik, fotografera, pyssla och självklart umgår med pojkvännen och kompisar. För övrigt så är jag en snäll och galen preson som är sig själv och ingen kan ändra på det!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela