Ronja Carlsson

Att sno andras texter..

Publicerad 2014-03-27 22:36:55 i Övrigt,

Hej! Sorry för extreeemt dålig uppdatering, har inte haft ork/tid till att blogga... 

Jag kan ju redan nu varna för dålig uppdatering under helgen också. Imorgon ska jag till älskling på kalas för han fyller år, och på lördag kommer mamma & pappa hem från tyskland och då ska vi bara vara hemma och umgås oså.. Ska iallafall försöka blogga så mycket som möjligt!
Tänkte ta upp en liten rolig sak nu när jag ändå håller på...
Det är såhär, att en vän till mig, la ut en status på facebook där hon skrev om att graviditet va en fin sak. Visst, det är ju det - helt underbart, jag älskar bebismagar haha! MEN, hon hade skrivit att det va hon som hade skrivit den. Det blev jag lite less på faktiskt. Det är dock inte första gången hon kopierar någons status, men alltså, att säga att det är hon som har skrivit den - förjävla lågt! 

Jag menar, tänk om hon hade skrivit en sjukt bra status (det händer typ 1 gång varannat år att hon skriver en egen status...), och sen kopierar någon den och säger "denna text har jag skrivit, jag kom på den helt själv", typ.. Hur less skulle hon bli på den personen? 

Statusen hon säger att hon har skrivit, det är en av Nisvets (dom flesta vet säkert vem han är) texter. Tänkt nu om han lixom råkar få syn på denna status "hon har skrivit", då det dessutom står "av: -hennes namn-"..
Riktigt lågt gjort, om jag ska vara ärlig.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jag heter Ronja "poppie" Carlsson

och jag är 15 år. Jag föddes den 20 januari 1999 i Uppsala, men nu bor jag i Småland.. Jag har ett förhållande med världens bästa pojkvän sedan 1 januari 2013. Min vardag gå åt till att gå i skolan, syssla med musik, fotografera, pyssla och självklart umgår med pojkvännen och kompisar. För övrigt så är jag en snäll och galen preson som är sig själv och ingen kan ändra på det!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela